راهنمای خرید لوله پلیمر گلپایگان

زمان تقریبی مطالعه : 3 دقیقه
راهنمای خرید لوله پلیمر گلپایگان

با توجه به تاثیر منفی نشت سیستم انتقال آب و جمع آوری فاضلاب های شهری بر محیط زیست و هزینه بالا -و اکثر ناممکن- تعمیر آنها باعث شده که سیستم های انتقال آب آشامیدنی ، جمع آوری و دفع فاضلاب ها اهمیت بالایی پیدا کند. بنابراین امروزه همه به دنبال لوله های فاضلابی با استحکام و دوام بالا هستند؛ یکی از بهترین برندها که فروشگاه لوله سرا، استحکام و دوام لوله های فاضلابی آن را تضمین می کند، لوله های پلیمر گلپایگان هستند. در ادامه بیشتر با این برند آشنا خواهیم شد؛ لطفا تا انتها همراه ما باشید.

 

معرفی شرکت پلیمر گلپایگان

شرکت پلیمر گلپایگان با بیش از سه دهه تجربه در صنعت لوله و اتصالات PVC، به عنوان یک شرکت تولیدی معتبر در این صنعت شناخته می شود. این شرکت با استفاده از دانش متخصصان واحدهای آزمایشگاهی، طراحی و تولید خود، تلاش میکند تا با همسو ماندن با پیشرفت های روز جهان، تحولات در زمینه ساخت و سازهای نوین و نیاز طراحان شبکه های فاضلاب خانگی و شهری تولیدهای خود را توسعه دهد.

شرکت پلیمر گلپایگان با تولیدات متنوع و مبتکرانه در زمینه سیستم های آبرسانی و فاضلاب شهری، سیستم فاضلاب و... تولیدات خود را با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای روز دنیا ارائه می کند تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

 

محصولات شرکت پلیمر گلپایگان

همانطور که پیش تر اشاره کردیم شرکت پلیمر گلپایگان محصولات متفاوتی را به بازار ارایه می دهد که در ادامه لیستی ازآن محصولات باکیفیت را برایتان جمع آوری کرده ایم.

1️⃣ تولید لوله های مخصوص آب و فاضلاب شهری و خانگی

  • لوله و اتصالات چسبی
  • لوله و اتصالات پوش فیت داخل ساختمان
  • لوله و اتصالات پوش فیت مخصوص استفاده در زیرخاک

2️⃣ تولید لوله و اتصالات مخصوص استخری PG POOL

  • لوله های استخری
  • اتصالات استخری

3️⃣ تولید لوله های مخصوص آب رسانی تحت فشار

  • اتصالات فوق قوی
  • لوله های چسبی فوق قوی
  • لوله های پوش فیت فوق قوی

4️⃣ تولید لوله های مخصوص شبکه برق و مخابرات

  • لوله خم
  • شبکه برق

5️⃣ تولید لوله های مخصوص چاه و زهکشی

  • ابزار چاه
  • لوله های پری پکد
  • لوله های جدار چاه شیاردار
  • لوله های جدار چاه بدون شیار

6️⃣ تولید محصولات چسب و ابزار آلات

  • ابزار آلات
  • چسب و پاک کننده

 

مزایا لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان

بررسی مزایا لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان را با معرفی استاندارهای جهانی آن شروع میکنیم! شرکت پلیمر گلپایگان با پیاده سازی استانداردهای اروپایی EN برای محصولات فاضلابی خود، توانست استاندارد ISO17025 اخذ کند. این شرکت همچنین به این دلیل که در ترکیبات تولیدی خود از سرب و فلزات سنگین استفاده نمی کند، طبق استاندارد اتحادیه اروپا، افتخارات زیادی را بدست آورد و توانست وارد رقابت بازار جهانی شود. همین اطلاعات به تنهایی می توانند نشان دهنده کیفت و مقاوت بالای لوله های پلیمر گلپایگان باشد اما برای درک بهتر، در ادامه بیشتر درباره دلایل متمایز شدن این برند، نسبت به سایر برندها خواهیم پرداخت.

لوله های پلیمر گلپایگان، مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و مواد شیمیایی دارند که باعث مناسب و به صرفه بودن استفاده از آنها، به ویژه در مناطقی که خاک مهاجم دارند، شده است. علاوه بر آن خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالای لوله های پلیکا یا PVC-u پلیمر گلپایگان، مقاومت این محصولات در برابر شکستگی را هم بالا ببرد. این مزیت مهم لوله های فاضلابی گلپایگان باعث شده در شرایطی که تحت فشار حرکت یا لرزش -مثل زمین لرزه یا حرکت ماشین آلات- قرار می گیرند، بدون شکستگی تغییر شکل بدهند.

از جمله دیگر مزایا لوله های پلیمر گلپایگان باید به این اشاره کنیم که با بهره گیری از تکنیک دخول بالا و سیستم اتصال اورینگی پوش فیت (Push-fit) توانسته ارایه فوق العاده ای در اتصالات آب بند داشته باشد. همچنین لوله های پلیکا یا PVC-u پلیمر گلپایگان به دلیل سطح داخلی صاف و صیقلی، سبب کاهش مقاومت و اصطحکاک بسیار پایین در برابر جریان سیال، جلوگیری از تشکیل بیوفیلم، کاهش افت فشار و مانع ته نشینی لجن در شبکه های فاضلابی می شوند.

در کنار موارد بالا، باید به این نکته هم اشاره کنیم که محصولات پلیمر گلپایگان در برابر آتش مقاوم بوده و پس از سوختن، گازی به نام HCI از خود تولید می کنند که باعث از بین رفتن اکسیژن محیط و در نتیجه خاموش شدن آتش می شود.

 

 

کاربرد لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان

حالا که انواع محصولات باکیفیت پلیمر گلپایگان و مزایا آنها را شناختیم، در این بخش از راهنمای خرید لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان وقت آن است که با کاربردهای آنها آشنا شویم. شما می توانید از لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان در موارد زیر استفاده کنید.

  1. سیستم آبرسانی ساختمان
  2. سیستم فاضلاب ساختمان
  3. سیستم آبرسانی از چاه های آب
  4. سیستم آبیاری تحت فشار
  5. سیستم آبرسانی شهری
  6. سیستم فاضلاب شهری
  7. سیستم تخلیه آب باران
  8. سیستم هواکش ساختمان
  9. انتقال کابل های برق و مخابراتی

لوله های پلیمر گلپایگان

کلام آخر

یک دور در ابتدای این وبلاگ گفتیم، باز هم تاکید می کنیم که برند پلیمر گلپایگان یکی از بهترین برندها در لوله و اتصالات فاضلابی می باشد. کیفیت و دوام بالای لوله های پلیمر گلپایگان باعث شده که همراه در لوله سرا، این محصولات را به مشتریان خود پیشنهاد بدهیم. برای مشاهده لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان موجود در لوله سرا و اطلاعات جزئی هر یک از محصولات، می توانید از طریق دکمه بالا به دسته بندی لوله های فاضلابی پلیمر گلپایگان لوله سرا مراجعه فرمایید.

آیدا خسبی
سه شنبه، 31 مرداد 1402


راهنمای خرید لوله سه لایه فویل دار

راهنمای خرید لوله سه لایه فویل دار

در راهنمای خرید لوله های پلی پروپیلن فویل دار به بررسی ساختار، کاربرد های لوله سه لایه، مزایا، معایب، قیمت و خرید لوله فویل دار سه لایه پرداخته ایم.

آیدا خسبی 7 ماه پیش

مقایسه لوله های تک لایه، سه لایه و پنج لایه

مقایسه لوله های تک لایه، سه لایه و پنج لایه

در این وبلاگ با بررسی کامل و دقیق لوله های سه لایه، پنج لایه و تک لایه با یکدیگر، تفاوت هر یک را از نظر کارایی، عملکرد و قیمت بررسی کردیم.

آیدا خسبی 8 ماه پیش

راهنمای خرید انواع فوم های لوله ای

راهنمای خرید انواع فوم های لوله ای

فوم های لوله ای، یک عایق پرکاربرد برای لوله های ساختمانی به حساب می آیند که در دو نوع پلی اتیلنی و الاستومری یافت می شوند.

آیدا خسبی 9 ماه پیش

راهنمای خرید بهترین لوله استخری

راهنمای خرید بهترین لوله استخری

در راهنمای خرید بهترین لوله و اتصالات استخری سعی کردیم شما را با انواع لوله ها و ویژگی بهترین لوله استخری آشنا کنیم.

آیدا خسبی 9 ماه پیش

نظر شما

متن نظر