معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

چند سالی است که برندهای ایرانی شیرآلات ساختمانی، توانسته اند پا به عرصه استاندارد تولیدات جهانی گذاشته و شیرآلاتی با کیفیت عالی به بازار ارایه دهند. با این وجود، از آن جهت که این روزها تعداد برندهای مختلف و حتی محصولات بی نام و نشان در بازار خیلی زیاد شده، موقع خرید شیرآلات باید حواستان را خیلی جمع کنید. در ادامه این وبلاگ از لوله سرا به معرفی ۴ تا از بهترین برندهای شیرآلات ساختمانی و نکات کاربردی که برای یک خرید عالی باید بدانید، خواهیم پرداخت؛ پس حتما تا انتهای این وبلاگ همراه ما باشید.

 

نکات مهم در خرید بهترین برند شیرآلات

قبل از اینکه برویم سراغ معرفی بهترین مارک های شیرآلات ساختمانی، میخواهیم نکات اساسی که نشان دهنده کیفیت و دوام شیرآلات است را با شما در میان بگذاریم. با توجه به این نکات، می توانید از بین برندهای پیشنهادی ما یا هر برند دیگری، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

کیفیت شیرآلات ساختمانی را باید براساس ۴ ویژگی، سنجید! اولین و مهمترین ویژگی، جنس بدنه است. بدنه شیرآلات مرغوب دارای دو پوسته داخلی و خارجی هستند که پوسته داخلی آنها برای اینکه به مرور با آب واکنش ندهد، از جنس آلیاژ برنج است. بدنه خارجی شیرآلاتی باکیفیت هم آبکاری می شوند و هرچه این آبکاری قوی تر باشد، شیرآلات عمر و مقاومت بالاتری دارد.

دومین ویژگی حائز اهمیت در خرید شیرآلات ساختمانی، مربوط به قطعات مصرفی آن است. جدای توجه به زیبایی قطعات بیرونی به کار رفته در شیرآلات، باید به کیفیت قطعات داخلی آن هم توجه کنید که مهمترین آنها کارتریج است. توجه داشته باشید که تمامی برندهای خوب شیرآلات ایرانی، از کارتریج وارداتی استفاده می کنند.

ویژگی بعدی که حین خرید حتما باید به آن توجه کنید، میزان مصرف آب شیرآلات است. اگر موقع خرید به این معیار توجهی نکنید، در ادامه هزینه های هنگفتی برایتان خواهد داشت؛ پس حتما شیرآلاتی را انتخاب کنید که مصرف بهینه آب داشته باشد.

آخرین ویژگی که باید به آن توجه شود، خدمات پس از فروش و گارانتی شیرآلات است. حواستان باشد که علاوه بر بازه زمانی گارانتی، باید برندی را انتخاب کنید که ضمانت خدمات و مسئولیت پذیری بالاتری برای مشکلات احتمالی می دهد.

 

لیست بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

برندهایی که قرار است در ادامه به شما معرفی کنیم؛ از فیلتر معیارهایی که درباره آن صحبت کرده ایم، سربلند بیرون آمده اند. حتما به لیست پایین توجه لازم را داشته باشید و با بررسی از نظر کیفیت، قیمت و ظاهر، انتخاب نهایی خود را داشته باشید.

 

شیرآلات ساختمانی قهرمان

برند قهرمان یکی از قدیمی ترین برندهای شیرآلات ایرانی است که از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را شروع کرده است. قهرمان تا مدت ها به عنوان پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی ایرانی معرفی می شد. باتوجه کیفیت و دوام بالا، شیرآلات ساختمانی قهرمان به بیشتر از ۲۰ کشور صادر می شود. کیفیت عالی و تنوع طراحی شیرآلات قهرمان باعث شده که به عنوان بهترین برند شیرآلات ایرانی معرفی شوند.

 

شیرآلات ساختمانی شیتاب

گروه توليدی شیتاب یکی دیگر از برندهای خوب ایرانی محسوب می شوند که حدود ۲۵ سال در این عرصه فعالیت داشته است. این برند در طی سالیان سال، با وجود نیروی متخصص و محصولات اولیه مرغوب، به عنوان یکی از بهترین برندهای شرآلات ایرانی محصوب می شود.

 

شیرآلات ساختمانی شودر

شودر یکی دیگر از برندهای قدیمی در حوزه تولید شیرآلات ساختمانی است که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را شروع کرده است. برند شودر با طراحی آلمانی و تولید ایرانی، توانسته شیرآلاتی با کیفیت عالی و تنوع چشمگیر در داخل و خارج از ایران، ارایه دهد و به عنوان بهترین برندهای شیرآلات ایرانی انتخاب شود.

 

شیرآلات ساختمانی ریوان

ریوان یکی از برندهای نوپای شیرآلات ساختمانی است که از سال ۱۳۹۳ پا این میدان گذاشته است. در این سالها ریوان توانسته با استفاده از بهترین متریال و آبکاری محصولات خود، در لیست بهترین برندهای شیرآلات ایرانی قرار بگیرد.

 

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع شیرآلات ایرانی، از طریق شماره تماس های موجود در سایت یا فرم زیر، با کارشناسان لوله سرا ارتباط بگیرید.

فرم ثبت سفارش

آیدا خسبی
سه شنبه، 28 شهریور 1402


معرفی بهترین برندهای لوله سه لایه

معرفی بهترین برندهای لوله سه لایه

در این وبلاگ به بررسی کامل سه برند باکیفیت و مقاوم لوله های سه لایه (برندهای لوله سه لایه یزد پلیمر، بیست بسپار و آذین پلاس) پرداخته ایم.

آیدا خسبی 8 ماه پیش

نظر شما

متن نظر